Zo meteen vertrekken! - Reisverslag uit Westervoort, Nederland van irisschelfhout - WaarBenJij.nu Zo meteen vertrekken! - Reisverslag uit Westervoort, Nederland van irisschelfhout - WaarBenJij.nu

Zo meteen vertrekken!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

17 Juli 2007 | Nederland, Westervoort

Zo, ik heb dan nu eindelijk mijn weblog aangemaakt, en het eerste berichtje word niet al te lang.. Zoals gewoonlijk begin in overal veel te laat mee,.. en word ik dus al over een halfuur opgehaald! (nouja mijn vader is altijd veel te vroeg, dat is het grote verschil:P) maar...ik heb er superveel zin in... en ga het proberen om iedereen beetje op de hoogte te houden.. Toch best leuk om af en toe wat te lezen vanaf een afstandje helemaal oceaan over...

Oké , maar nu moet ik opschieten! Word vervolgd!.. X

  • 17 Juli 2007 - 05:21

    Julian:

    IEPOO HEEL VEEL PLEZIER!
    Kuss je Broertje;)

  • 17 Juli 2007 - 23:19

    Mama:

    Ja hoor,ik heb je eerste notes ook gelezen.Ik ben benieuwd wanneer het vervolg komt.Over je vliegreis bv. of je reis naar het hotel.10 voor 12 nederlandse tijd waren jullie geland.Het is hier nu 1.16 uur dus ik ga maar eens naar bed.Voor jou straks(over 5 uurtjes?)ook.Voor dan lekker slapen en morgen gezond weer op!xxxx mama

  • 18 Juli 2007 - 16:35

    Gabriëlle:

    Haaaaay!!
    Ik heb je smsje gehad hoor! maar ik zat bij harry potter in de bioscoop.. Dus zag het pas veeeeeeel later en toen dacht ik, jij zit vast niet meer in Nederland.. Mja, dus.. lief van je.. :)
    Ben benieuwd naar je verhaaltjes!

    Kus

  • 19 Juli 2007 - 11:46

    Ineke:

    Eej Iris!
    Gaaf zeg, met je vader in Suriname! Doe hem de groetjes van mij en veel plezier!
    Hou ons op de hoogte!

    Kus

  • 19 Juli 2007 - 12:45

    Ruud:

    heey schat:D
    wordt wel es tijd voor een update inmiddels he!:P allang aangekomen enzo, en mij dan ook nog es wakker smsen da je veilig geland bent:O nja di keer mocht da wel ff:P mis je en denk aan je!
    hele dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Westervoort

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 7316

Voorgaande reizen:

17 Juli 2007 - 17 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: